Εξέταση Ώμου – Πόνος στον ώμο

Ο έλεγχος περιλαμβάνει:
  • Ακτινογραφία face profil ώμου
  • Εξέταση από Διευθυντή Ορθοπαιδικό εξειδικευμένο στις παθήσεις ώμου
Σε περίπτωση που χρειαστεί περαιτέρω απεικονιστικός έλεγχος, αυτός θα συνταγογραφείται χωρίς χρέωση στον ΕΟΠΥΥ

Τι πρέπει να ξέρετε για τον πόνο στον ώμο:

Που μπορεί να οφείλεται ο πόνος στον ώμο;

Ο πόνος στον ώμο μπορεί να οφείλεται σε παθήσεις από την ίδια την άρθρωση του ώμου ή να αντανακλάται από άλλες ανατομικές περιοχές  όπως οι πνεύμονες, στομάχι, ήπαρ, αυχένας, καρδιά κλπ. Οι παθήσεις της άρθρωσης του ώμου μπορεί να αφορούν στα οστά αλλά και τα μαλακά μόρια γύρω από την άρθρωση όπως είναι οι τένοντες, οι μύες, τα νεύρα.

Τι περιλαμβάνει ο σωστός έλεγχος για τον πόνο;

Για να αποκλείσουμε αυτές τις περιπτώσεις αναφερόμενου πόνου, η λήψη αναλυτικού ιστορικού και η ενδελεχής κλινική εξέταση αποτελούν πρωταρχικά βήματα της θεραπευτικής προσέγγισης. Θα πρέπει να αναζητηθεί ο μηχανισμός της πάθησης, τραυματικός ή όχι, η χρονιότητα ή η οξύτητα των συμπτωμάτων καθώς και συνοδά συμπτώματα όπως η αστάθεια, η δυσκαμψία και η μυϊκή αδυναμία.

Ποια είναι η θεραπεία;

Πρώτη επιλογή για τη θεραπεία – αντιμετώπιση για τον πόνο στον ώμο αποτελεί πάντα η συντηρητική θεραπεία όταν αυτή είναι εφικτή. Αυτή περιλαμβάνει ανάρτηση και ακινητοποίηση του ώμου, αντιφλεγμονώδη φαρμακευτική αγωγή, ενδοαρθρικές ενέσεις και φυσικοθεραπείες.

• Οι ενέσεις στον ώμο ανάλογα την παθολογία περιλαμβάνουν την χρήση είτε κορτιζόνης είτε πλάσματος πλούσιου σε αιμοπετάλια (PRP).
  • Οι φυσικοθεραπείες πέραν από τις κλασικές μεθόδους ενίοτε χρησιμοποιούν και τον κρουστικό υπέρηχο, τεχνική που έχει ένδειξη και ανάλογα αποτελέσματα στην ασβεστοποιό τενοντίτιδα.
  • Σημαντικό ρόλο στην μείωση του πόνου και της φλεγμονής έχει η χρήση ψυχρών επιθεμάτων, αν και κατά τη διάρκεια της φυσικοθεραπείας μπορεί να χρησιμοποιηθεί πρόσκαιρα και το θερμό επίθεμα για την ανάκτηση της περιορισμένης κινητικότητας.
  • Τις φυσικοθεραπείες ακολουθεί πρόγραμμα ασκήσεων και ενδυνάμωσης του ώμου για την πλήρη ανάκτηση της λειτουργικότητας και την αποφυγή της υποτροπής.

Ωστόσο όταν η συντηρητική θεραπεία αποτυγχάνει ή δεν είναι επαρκής τότε έχουν θέση οι ποικίλες χειρουργικές τεχνικές που μπορούν να λύσουν με επιτυχία κάθε πρόβλημα της άρθρωσης του ώμου.

Αξιολογήσεις

Γράψτε Κριτική

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας

ή καλέστε μας στα: 210 64.16.800 & 210 64.16.801